دوتا دگمه هست تو صفحه لمسی اش اون باید همزمان بزنی
وای پسر من پدر ماشین لباسشوییو دراورده منم نمیدونم قفل کودکش کدومه
عکس برا من باز نمیکنه مال من دکمه خشکن و یا دکمه تایمر یا هم دمای اب رو با هم نگه میدارم قفل میشه
بعضی ماشینا ندارن البته
هیچکدام دوتا از دکمه های اون ور همزمان با هم چند ثانیه نگهدار
قفل کودک من توی اینی بیلبیلک نیست
یه جای دیگه هست فک نکنم این قسمت باشه
اینا نیسش ک، اون دکمه های مربوط ب دما و دور چرخشش رو باید بزنی. عکسش بفرس شاید از تو فرق داره بهت بگم
باید نوشته باشه : lock
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.