۱۰ پاسخ

آره عزیزم فقط توی غذا ها فلفل کم میریزم نمکش هم کم میریزم

من دیگ بهداشت گفت غذاسفره بهش بده کم کم بهش میدم

نه خیلی کم میدادم الان دیگ غذای سفره میخوره کامل

اره هرچی بخوریم خودمون میدم بهش

اره

آره بابا فقط هر کاری میکنم یکم بخوره غذای سفره جای خود دارد

یه وقتایی غذاهایی که بدونم ادویه خاصی نداره

بچه من هررچی میخوریم میخواد
ینی دیوونمون میکنه اصلا نمیشه بهش ندیم
سفره که دیگه هیچی با خودمون میشینه کامل سیر پر غذا میخوره
تنها کاری که میتونم بکنم اینه که هله هوله هارو وقتی خوابه بخوریم

بله در غیر اینصورت تو دهنشم نمیکنه

اره گلم منکه میدم.مگه ادویه فلفل توش باشه.

سوال های مرتبط