سلام مامانا کسی از پد شیردهی استفاده می‌کنه
راضیه ؟

تصویر
۵ پاسخ

چه پای گوگولی ،خدایا کی میشه قند نبات منم بسلامتی دنیا بیاد با دیدن دست و پاش غش کنم

با این پاها لگد میزنن ای خدااااا🥺😭

من استفاده می‌کردم وقتی شیر میدادم عالی بود واقعا

سلام بله من استفاده میکنم خیلی راضیم عالیه

کاری به پد ندارم استفاده نکردم دلم ضعف برای پای کوچولوش🥹🥹

سوال های مرتبط