میتونی بدی دکتر بهم گف
اره یه قاشق بده شکمش کار میکنه
با سیب زمینی قشنگ ترکیب کن مقدار زیاد بده بخوره
میتونی کره هم بزنی هم خوشمزه میشه هم یبوست از بین میره
آب هم بده بخوره ۳۰ ۴۰ تا جوشیده سرد شده اونم خوبه
نه خالی چرا بدی ، تو غذاش بریز بده
نه نده گلو رو میسوزونه من که خودم نمیتونم بخورم تو غذاهاش بریز
چرا روغن زیتون خالی بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.