۵ پاسخ

من از ۵ ماهگی گذاشتم الان خودش میشینه

من بالشت نذاشتم خودش خیلی زود یاد گرفت با تکیه ب یه دستش بشینه ....

از وسطای پنج خودم نگه میدارم
ولی هنوز خم میشه روزی دو سه بار در حد ۵دقیقه

من الان کم‌کم میزارم بشینه

من خیلی کم میذارم وقتی که بخام غذا بدم بهش پنج دقیقه اینا
شاید عید بیشتر بذارم بشینه میشع هفت ماهش

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان محمد‌پویا مامان محمد‌پویا ۱۷ ماهگی