سارا جون تعریف کن چند دقیقه دردکشیدی
بیا تعریف کن ببینیم چی شد چطور رفتی دردت چطور بود همه چی رو بگو برامون🥹
ای جانم مبارکا باشه
بازم بخیه خوردی؟؟؟؟
قدم ش پر ازخیر و برکت باشه 🤩😘
اومدم نگاه کنم زاییدی
خداروشکر چطور بود راحت بود زایمانت
از فسقلی هم عکس بده
قدم نورسیده مبارک تروخدادخترمودعاکن آزمایشش خوب بشه ترخیص شع
بیا تعریف کننننن
ارغوان کوچلومون چطوره
مبارکه عزیزم خوش قدم باشه براتون
من خودم سزارین بودم احساس میکنم طبیعی خیلی سخته اینجوریه؟
دخترت خیلی قشنگه ماشالله
خیلی استرس داشتی چون بهت گف کلاب فوت حالا کلاب فوته؟
عکس نی نی رو بذار
ارغوان رو گذاشتی پیش مادرت؟
خروج. کردن جفت چجور بود
و اینکه وقتی سر بچه اومد دردش چجوری بود چه حسی داشتی
عزیزم چند بار معاینه شدی
مبارکه عزیزم اسم زایمان طبیعی میاد بدنم میلرزه
ای جون دلم بالخره زایمان کردی مبارک باشه وخوش قدم 🥰🥰🥰🥰🥰
قدم نورسیده مبارک شبیه سیب لپ قرمزه ماشاالله😘😘
عه زایمان کردی مبارک باشه
عشقم خیلی مبارکه راحت شدی
سوالی ندارم چون خودم تجربه کردم
مبارکه
واااااااای خداروشکر بالخره زایمان کردی
عزیزمممم مبارکه قشنگمم قدمش ایشالا خوشکلم میگفتی پاهاش مشکل داشت
بیا بگو سالمه خداروشکر خیلی تو فکرت بودم🥲سالمه خداروشکر
مبارک باشه قشنگم
ای خدا زایمان کردی بسلامتی 🥹🥹🥹❤️❤️
تو مثل من زایمان میکنی راحت و کوتاه
عکس بیشتر ار دخترمون بزار ماشالله نازه
به نظرم از ارغوان خوشگلتر میشه حتی ♥️♥️♥️
الان بیمارستان هستی
بسلامتی زایمان کردی
مبارک باشه عزیزم
تجربتو بگو برامون
مبارکه عزیزم ❤️
رازشو بمن بگو یساعته زایمان کنم.سر دخترم ۲۴ساعت درد کشیدم 😩🤩
توضیح بده عزیزم اگه میتونی
چند هفته بودی
مبارک باشه مادرشدنت 🥰
در دگرفتی رفتی بیمارستان یانه
من هیچ دردی نمیگیرم
هنوز بیمارستانی گلم یا ترخیص شدی
عزیزم خیلی نگرانت بودم بچت مشکلی که نداره
اخه خیلی ناراحت بودی
عه زایمان کردی مبارکهههه
قدمش،مبازک باش
او خودا ماشاءالله ماشاءالله
دلم خواست دوباره دست ب اقدام بزنم😅
به سلامتی
اولش چقدردردداره بیشترکجاها میگیره؟؟ کمریازیردل؟
چند ساعت طول کشید ؟ خیلی معاینه کردن ؟ از قبل ورزش فعالیت داشتی یا نه
وای عزیزم 😘😘
چجوری بود و چند تا بخیه خوردین؟؟
و خیلی درد کشیدین؟؟؟
و بعدش مخصوصا وقتی سرویس میرین سوزش خیلی دارین؟؟؟
میخام ببینم کلا از اول درد تا خود زایمان چند ساعت درد کشیدی همین وگرنه یه بار طعم درد طبیعی چشیدم 😂
ماما همراه گرفتی
درد داشتی رفتی یا نه
عزیزم چندکیلو بود دخمل خانم چندساعت بعدزایمان کردی بخیه خوردی ؟
بیا چجوری بود
عزیزم بخیه خوردی برا این زیمانت
بسلامتی عزیزم ❤️ قدم نو رسیده مبارک باشه 🥰
وقتی برش میخوری درد داره
وحشتناکه؟
به سلامتی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.