۲ پاسخ

زود زدی مثل من، منم زدم منفی شد دکتر گفت بزار 7 روز دیگه برو ازمایش

چون باید ۷الی۱۰روز بگذره بیبی نشون بده

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🐣❤️ مامان هدیه خدا🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آینده😌 مامان آینده😌 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پنجم بارداری
مامان هانیس مامان هانیس قصد بارداری
زهرا مهاجر زهرا مهاجر قصد بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری