منم بچم 11کیلویه ازقبل براش 4گرفتم ک باز بلوزش برای بهار و تابستون بمونه باز نخرم. ولی مثل اینک سال بعد زمستونم کافیش باسه😂😂😂
اخه سایز 3دارم خیلی اذیت میکنه کامل اندازه ولی هی باید لباسشو درست کنم. سلوارمیاد پایین
3اندازشه.اما دیگ یت تنشه. 4هم شلوارابلنده و بلوزش الان بااین وزن اوکیه
اگر میخوای راحت باشه ۴۰
۳۵دیگه راحت نیست نه که تنگ باشه قشنگ نیست تنخورش
۳ داره کم کم کوچیک میشه
بستگی به جثه بچه داره،،من 4 میگیرم
مامانم سوغات براش سایز ۳۵ تقریبا نمیشه گف خونگی ولی نخی بود اورده بود
از گردن و تن تنگشه کمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.