۵ پاسخ

منم بچم 11کیلویه ازقبل براش 4گرفتم ک باز بلوزش برای بهار و تابستون بمونه باز نخرم. ولی مثل اینک سال بعد زمستونم کافی‌ش باسه😂😂😂
اخه سایز 3دارم خیلی اذیت میکنه کامل اندازه ولی هی باید لباسشو درست کنم. سلوارمیاد پایین

3اندازشه.اما دیگ یت تنشه. 4هم شلوارابلنده و بلوزش الان بااین وزن اوکیه

اگر میخوای راحت باشه ۴۰
۳۵دیگه راحت نیست نه که تنگ باشه قشنگ نیست تنخورش

۳ داره کم کم کوچیک میشه

بستگی به جثه بچه داره،،من 4 میگیرم

مامانم سوغات براش سایز ۳۵ تقریبا نمیشه گف خونگی ولی نخی بود اورده بود
از گردن و تن تنگشه کمی

سوال های مرتبط