۳ پاسخ

طبیعیه خوب میشه ی چند روز دیگ

منم تا چند روز بعد از ۴۰ روزگی لکه بینی داشتم و خوب شدم دیگ اگ عین خونریزی پریودی ازت میره دیگ پریود حساب میشه

سلام عزیزم
منم همین مشکلو دارم

سوال های مرتبط