کسی هست فقط ب خاطر بچش ب زندگیش ادامه بده

۱۵ پاسخ

سلام من یه بار طلاق گرفتم بچم رو بهم ندادن وگرنه میخواستمش ولی کنار هم نیومدم تابستونا و تعطیلات عید میاوردم پیش خودم ..اولاش کاری کرده بودن که منو نخواد ولی کوتاه نیومدم دیگه نتونستن کاری کنم الان دخترم 20سالشه بااینکه ازدواج کردم باز دوسه ماه یکبار میاد خونم دو سه روز میمونه خونه مامانم شهرستان میبرمش عروسی مثلا داداشم جشنی چیزی با این حال که یه بچه هم دارم از این زندگیم ....باید مادرش بخوادش ...اون بچه هیچ گناهی نکرده طفلی ضربه سنگینی دیده مادر بالا سرت نباشه خیلی ظلمه خدایی😓تو باهاش راه بیا دوسش داشته باش قبولش کن که یه بچه دیگه هم داری بخدا ثواب می‌کنی زندگیتم خوب میشه تو با دخترش خوب باشی شوهرت هم دوست داره الان نقطه ضعف شوهرت فقط همین دخترهست ...بخدا که پناهی ندارن اون بچه وسط گیر افتاده اگه پرخاشگری یا هر چیزی که روانتو بهم می‌ریزه ازش میبینی ولی بدون که بخاطر دوگانگی بچه شده که کم آورده ..پناهش تویی الان ..درسته اون مادر خودش و باباش رو باهم میخواد ولی کاریه که شده بس باهاش راه بیا تو مامان قوی هستی خدا برات میسازه عوضش بهت قول میدم ....ببین بچه من نامادری‌ش باهاش دوست نبود اصلا خونشون نرفت الان با مادربزرگ پدربزرگش زندگی می‌کنه این بچه ها هیچ گناهی نکردن که بین ما قرار گرفتن که الان با این وضعیت بسازن 😓

، 💔💔خیلی سخته

منم همش فکر دخترم و مادرم و پدرم هستم
اومدم محبت کنم ثواب کنم آخرش کباب شدم

من عزیزم
شوهرم محبت وتوجه بدنیست انگار با یه پیرمرد ۷۰ساله ازدواج کردم ولی طلاق
نمیگیرم چون حامی ندارم خودم بچه طلاقم
فقط بخاطر دخترم موندم

خیلیا

ب خدا کم نذاشتم مخصوصا از وقتی خودم دختر دار شدم گفتم کاری بکنم ناروا سر دختر خودم میاد
اما ب خدا من آب شدم سوختم کسی ندید اونم درست نشد
باورکن خواستم رفیقش باشم نخواست
مادرش رهاش گرد گفت من نمیتونم نگهت دارم درصورتی ک شرایط داره فقط از لج شوهرم اینکارو کرد
هر روز با مادرش تلفنی در ارتباطه
امیدش مادرشه ک نه حرف منو گوش میده نه پدرش

مامان طناز

من🤦‍♀️🤦‍♀️

سر اینکه حرف دلم زدم گفتم نمیتونم بابچت کنار بیام حالمو بد میکنه خسته شدم نشست بچه مشترکمون تقسیم کرد هعی گفت بچت بچت این برای ما ک همچین بحثی نداشتیم خیلی سنگین بود داد ک اره زد بچم ترسید گریه گریه
اخرشم شب تو شلوارش جیش کرد

من عزیزم 💔

من من ولی دیگ تصمیم ب جدایی گرفتم

من✋🏽

اره من به خاطر دوتا بچه هام

من جیگر.

خیلیا

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان جان دلم مامان جان دلم ۳ سالگی
مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی
مامان ایمان💙💙💙💙❤ مامان ایمان💙💙💙💙❤ ۳ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۲ سالگی