۹ پاسخ

منن همین تاریخم

سلام عزیزم شما تجربه داری یه سوال داشتم
دستم از همه چی کوتاه شده، هوش مصنوعیم کار نمیکنه
دکترمم الان جواب نمیده
میگم من تو ماه هفتم
بعد بالای شکمم خیلی سفت میشه درد میگیره کمرمم درد میگیره
موندم انقباض هست یا سفت کردن بچه
در حد پنج دقیقه هست بعد ول میکنه
اگر انقباضه عادیه تو ماه هفتم؟
اگر نه که سفت کردن بچه درد داره مگه؟

بسلامتی عزیزم😍

دو روز از من عقب تری

بسلامتی عزیزم 😍

تاریخ زایمان منم 8اردیبهشت، اما سزارینم

شما طبیعی هستی عزیزم ؟

بسلامتی عزیزم

من و پسرمم انشاالله به سلامتی.‌و دلخوشی ۶۱روز دیگه همو‌ میبینیم

سوال های مرتبط