۲ پاسخ

کمتر تکون میخوره ولی باید تکون بخوره
ولی باز شدن کیسه آب خیلی واضح هست یه عالمه آب میاد ازت و این که شکمت کوچیک میشه

بعضی موقع کم تکون میخوره
بهضی موقع اصلا تکون نمیخوره چون بچه وارد بخش کانال زایمان میشه جاش تنک میشه

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی