نفخشو بگیر
نفخشو بگیر ولی سعی کن همه چی بخوری دیگ
من میخوردم آدرینا دلدرد میشد🥲
نفخشو میگرفتم ولی بازم دلدرد میشد
من همه چى خوردم و ميخورم فقط بعدش دمنوش ميخورم كه نفخ رو بگيره
والاه من دکتر گفت همه چیز بخور که بعدا بچه اذیتت نکنه فقط دمنوش نخورم شکر خدا تاحالاچیزیم نشده
من یبارقرمه خوردم چیزی نشدفقط لوبیاوگوشتشو نمیخورم میگن بچه اذیت میکنه
من نمیخورم.خیلی بچم رو اذیت میکنه
من تازه شروع کردم به حبوبات خوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.