فعلا که فقط پوشک خریدیم🤣🤣🤣🤣🤣
قیمت قبل پیدا کردیم با تاریخ انقضا دیگه خریدیم
ولی درکل خداروشکر این رسم که خانواده دختر باید سیسمونی بدن رو شکستیم گفتم به مامانم هیییچی نمیخری خودمون میگیریم
رسم سیسمونی دیدنم نداریم یعنس من نمیذارم کسی بیاد
و هرچیزی رو به اندازه میخریم
خونمونم جا نداره پس تخت و کمد و ... هم نمیگیریم
ان شا الله خونه دار بشیم برای اتاقش خرید کنیم☺
هنوز کامل نشده و یه سری اسباب بازی و لباس و کفش ایناها مونده خیلی چیزارو هم با مامانم خودمون دوختیم و درست کردیم مثل سرویس خواب و سبدای ارگنایزرش تا الان ۱۵۰ تومن😥😓
تازه ماشین شارژی بزرگ و دوچرخه موتور و اینام فعلا از تو لیست حذف کردم
من سرویس چوب و یه تخت کنار مادر و سرویس کالسکه و روروئک یه سری خرت و پرت خریدم تا الان شده ۷۰ تومن تازه خیلی چیزا مونده
حدودا ۱۱۰تا۱۲۰
من بچه دوممه ده میلیون
من حدود ۲۵ تومن وسیله هاشو گرفتم البته بدون تخت و کمد
یکم از وسایل گرفتم یک ماه پیش شد ۶۰تومن
منکفعلا تا جنسیت مشخص نشه نمیگیرم .ولی همه چیزو ب اندازه میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.