۵ پاسخ

ببین من پودر نیم کیلویی میگیرم
قاطی یه کیلو آرد قنادی میکنم
یه کلی وقت استفاده میکنم خیلیم خوب و خوش طعم میشه

آره چرا نشه
حتی بکینگ پودر نداشتی سفیده تخم مرغ از زرده جدا کن سفیده رو اینقدر بزن تا کف کنه بعد که همه مواد رو مخلوط کردی سفیده رو آخر از همه بریز

بیکینگ پودر هم داری

پ چی دیگه میخای.
اگ پودر کاکائو یا نسکافه یا کاپوچینو هرچی داری بریز

آره چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی