تبش رو چو کن استامینوفن بده بهش پاشویه کن
۳۸ به بالا تب هست تب خطر ناک مواظب باش اگه زیاد تب کرد ببرش دکتر
من ازدکترپرسیدم گفت قطره قطع کن شیاف125بذارتبش میادپایین
پاشویه کن دستمال با آب ولرم بزار زیر بغلش و رو شکمش و ران
بالاس تبش
پاشویه کن تند تند تا صبح
فقط حتما حتما آب ولرم باشه سرد نباشه
دختر من هم تبش خیلی بالاعه دو روزه پدرم در اومد یسره پارچه خیس میکنم تنش میمالم البته لخت هم کردمش
چی متوجه نشدم خوب دیگه پاراکید دادین دیگه فقط میزانش دقیق باشه بدین که تب قطع بشه
تن شویه بکن
با آب ولرم زیر بغل و کشاله ران با یک پارچه ولرم بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.