من دوتا زایمان زود رس تو هفته 33داشتم الان باید سرکلاژ بشم یعنی
چند بود مگه
من ۲۷ بودم سرکلاژ نکرد گفت زیر ۲۵
سرویکس منم ۳۰هست اما دکترم میگه نرماله میخوای چندباشه
سخت بود ؟چطور گذشت
مراقبتاش چجوریه
اخه منم باید سرکلاژ شم
طول سرویکس تون چند بود؟؟
سرکلاژ شدین الان؟
سر کلاژ چطوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.