و بالاخره سرکلاژ و تمام 🥺

۶ پاسخ

من دوتا زایمان زود رس تو هفته 33داشتم الان باید سرکلاژ بشم یعنی

چند بود مگه
من ۲۷ بودم سرکلاژ نکرد گفت زیر ۲۵

سرویکس منم ۳۰هست اما دکترم میگه نرماله میخوای چندباشه

سخت بود ؟چطور گذشت
مراقبتاش چجوریه
اخه منم باید سرکلاژ شم

طول سرویکس تون چند بود؟؟
سرکلاژ شدین الان؟

سر کلاژ چطوری

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتا کوچولو مامان آرتا کوچولو ۹ ماهگی