۸ پاسخ

هنوز اولشه من از اول بارداری استراحت مطلق بودم هنوزم سر سرویکسم هستم

منم استراحت مطلقم

منم پسفردا سرکلاژ میشم😭😭😭

اخی حق داری واقعا سخته

خب در حد پیاده روی اهسته رو برو. برو پارک بشین پاتو بذار رو خاک و چمن یکم حالت عوض شه

عزیزم چن روز بستری بودی

فیلم بزن رو تلویزیون ببین مشغول بشی یا بگو یکی بیاد پیشت صحبت کنید

الهی انشاالله زودتر خوب بشی گلم

سوال های مرتبط

مامان دخملی من🩷 مامان دخملی من🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری