من با ۲۵ سرکلاژ شدم تا یک ماه کلا استراحت مطلق بودم کلا بلند نمیشدم ولی الان درحد کم خیلی کم بلند میشم درحد یه غذایی ساده ای درست کنم ظرف اصلا نمیشورم
دیگ به هر حال بیشتر سعی میکن استراحت کنم اما مطلق نیستم
من استراحت مطلقم تنها هم هستم هیچی تلوزیون میبینم. گاها قرآن میخونم تو گوشی هستم میخوابم. همین دعا کنین این روزا به سلامتی بگذره
من بیشتر توکوشیم وتی پی میبینم
بعضی روزام
آشپزی میکنم
البته مامانم پیشمه
فقط در حد یه تاب خوردن
دیگ هیچی
سرکلاژیعنی چی
سر کلاژی نیستم ولی همش دارم درس میخونم در کل بیکارنیستم😂
خونمون پله داره نمیتونم برم میمونم خونه مامانم راحت نمیشه ادم
هیچی همش خوابم یا دارم اینستا میچرم سعی میکنم کتاب هم بخونم
عزیزم کتاب بخون
سرویکس چندبود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.