۶ پاسخ

اصلا درد نداره بیهوش میکنن ده دقیقه تمومه منم قبلش خیلی نگران بودم ولی اصلا چیز ترسناکی نیس

اصلا درد نداره منم همش گریه میکردم میترسیدم ربع ساعت تو اتاق عمل بودم بعدش امدم بیرون اصلا درد نداشتم فقط وقتی میرفتم سرویس ی کوچولو سوزش داشتم

سرکلاژ هیچی نیست واقعا منم با ترس رفته بودم بعد فهمیدم اشتباه کردم کل عمل ۱۰ دقیقه نیست یه بیهوشی خفیف نیم ساعته حتی کمتر میزنن عصر هم خونه خودتی

اصلا نترس دردش مثل درد پریودی هستش شاید یکم بیشتر منو بد از اینکه بهوش آمدم کامل بهم یه آمپول هیوسین زدن دیگه خوب شدم اصلا درد آنچنانی نداره هم اتاقی منکه اصلا درد نداشت براش همون هیوسین هم نزدن

الهی خدا دلتو اروم کنه قشنگم شنیدم عمل سختی نیس فقط بایذ رعایت کنی 🥺🥺

چند بوده سرویکست

سوال های مرتبط