خب سرماخوردگی چه ربطی به سرکلاژ طول سرویکس داره !!!
نترس هیچی نیست
راحت عطسه کن
نشاسته با آبجوش حل کن بخور
والا من سرکلاژم حساسیت الرژی دارم صب تا شب عطسه میکنم دردم میگیره ولی چیز نمیشه
لیمو ترش آبجوش عسل بخور، به و سیب هم بجوشون بخور، بخور بده،اسپری شستشو بینی سدیم بگیر بشور، دونه به دم کن غلیظ بشه دو تا قاشق بریز تو گلوت، من 10 روزه مریضم نابود شدم 5 بار رفتم دکار
دهنمون سرویس شده سر سرکلاژمون😑من حسرت بارداری نرمال رو دارم میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.