۴ پاسخ

خب سرماخوردگی چه ربطی به سرکلاژ طول سرویکس داره !!!
نترس هیچی نیست
راحت عطسه کن
نشاسته با آب‌جوش حل کن بخور

والا من سرکلاژم حساسیت الرژی دارم صب تا شب عطسه میکنم دردم میگیره ولی چیز نمیشه

لیمو ترش آب‌جوش عسل بخور، به و سیب هم بجوشون بخور، بخور بده،اسپری شستشو بینی سدیم بگیر بشور، دونه به دم کن غلیظ بشه دو تا قاشق بریز تو گلوت، من 10 روزه مریضم نابود شدم 5 بار رفتم دکار

دهنمون سرویس شده سر سرکلاژمون😑من حسرت بارداری نرمال رو دارم میکشم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا 🩷 مامان مرسانا 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
سلام مامانا میگم آخه من چطو کنار بیام با این همه استرس وسواس بودن🥴دور از جون همه مون دور از جون دخترم من بارداری قبلی بچمو تو 27هفته از دست دادم 😔وبعد دو سال خیلی به مشکل باردار شدم الان که تکون خوردن های دختر مو حس میکنم اگه یه لگد بزنه بعد دوسه دقیقه نزند قلبم میگم ازجاش کنده میشه بدجور تبش قلب میگرم هر کار میکنم با خودم کنار بیام استرس دور کنم اما نمیشه یجورای دست خودم نیست الان داشتم آب مینوشیدم یکم رو شکمم ریخت بعد استرس گرفتم نکنه بچم سردش شد بخدا این دخترم دلیل زندگیم است ازخدواند میخوام از عمر جون من بگیرد و به عمر جون دخترم بده الهی آمین 🤲🫀🩷🤲🩷🫀




بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری