سلام پای دخترم اینجوری شده چی بزنم خوب بشه

تصویر
۴ پاسخ

اگه زبرباشه اگزماس

خشکه مرتب روغن بچه لوسیون بزن

کرم اوره ۳٪ثمین

خشکی پوسته مرتب باروغن بچه چربش کن پاهاشم باصابون نشور.
اگه تونستی حتمادکترببرش

سوال های مرتبط

مامان ویهان ❤️ویانا🧡 مامان ویهان ❤️ویانا🧡 ۱ سالگی