علت تب پسرم مشخص شد دندون کرسی پایین

۲ پاسخ

پسرمنم بی دلیل تب میکرد بردم دکتر معاینه کرد گفت بخاطر دندونه .دفع زیاد داره ولی اسهال نیست

علائم دیگه ای ندارا؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی