۴ پاسخ

فدات چه نوع شیرخشکی بهش میدی

سر شیشت شماره چنده؟فک کنم دو باشه بهتره

شیشه شیر اونت باعث میشه تقویت شه فکش میک بزنه سینتم بهش بده از کنارش با قطره چکون یا سرنگ شیر خودتو بدوش بده یا شیرخشک. سینتم بگیره

کافیه
یه شیشه شیری باید بگیری که وقتی سر و تهش میکنی اصلا یه ذره هم ازش نریزه
اگه بریزه هی میپره تو گلو بچه خطرناکه

سوال های مرتبط