دخترا وزن نینیتون تو ۱۷هفته و ۲روز چقد بود؟واسه من۲۲۵خوبه ؟

۱۶ پاسخ

عزیزم دکتر ب من گفته ۱۷هفته برم آنومالی نمیدونم چرا اما همه جارو ک نگاه مبکنم طیق تحقیق گفتن باید ۱۸هفته برم
شما رفتید دقیق بود جنسیت ام گفتن بهتون؟

وزن نی نی داخل سونو آنتی بهتون گفتن؟

من رفتن ۱۷هفته ۱۸۰ گرم بود

انومالی رفتی

اره از من تو ۱۷هفته و۵روز۲۳۵گرم بود

اره عزیزم ماشاالله
تو ۱۸ هفته تمام بالای ۲۰۰ گرم خوبه

عالیه

من ۱۷هفته ۶ روز
۱۸۰گرم بود خیلی نگرانم 🥲

من تو ۱۸ هفته ۲۱۷ گرم بود

عالیه دختر
ماشاءالله

۱۷ هفته و ۳ روز ۱۷۶ گرم بود فک کنم کمه نه؟

واسه من ۱۷ هفته پنچ روز ۲۱۰ بود

عزیزم زیاد تو این هفته آنقدر وزن مهم نیست و هر سونو متفاوت میگن مثل جنسیت یکم بالا و پایین داره نگران نباش مهم هفته های آخر که میخوای زایمان کنی

من طبق ان تی ۱۷,۳ روز بودم که رفتم ۱۸۰ گرم بود
ولی طبق آنومالی ۱۷ هفته دقیق شدم

من 201 گرم بود

من ۱۷ هفته ۵روز ۲۰۸ گرم بود

سوال های مرتبط

مامان سامیاروآرسام🧸 مامان سامیاروآرسام🧸 ۲ ماهگی
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سیوان مامان سیوان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد