خانوما نمیشه وقتی پریود نیستیم ایو دی بندازیم

۳ پاسخ

فک میکنم چون توی پریودی دهانه رحمت بازه دردت کمتره بخای بزاری و راحت تره

فعلن نرفتم من ولی جاریم رفته بود ۲ تومن این شده بود

چرا میشه ولی پریود باشی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری