شیشه هم میدی بهش؟؟
اگه شیرخشک کمکی بدی دیگه قبول نمیکنه ، دیر یا زود ول میکنه
سعی کن شیرت رو هم تقویت کنی ، لاکتاول بخور ، سوپ بخور ، گوشت بیشتر بخور
دختر من تا ۴ ماهگی بد سینه بود ... کمکم بهتر شد
بعضی بچهها همینن دیگه باید صبر داشته باشی
ولی خب اینو بدون شیر مادر بهترین تغذیه واسه بچهس ، همه آنتیبادیها رو از شیر مادر دریافت مکینه ... اگه مشکلی نداری به شیرخشک وابستهش نکن
دختر منم تازه متولد شده بود توی بیمارستان سینمو نمیگرفت بعداً یه مامای با تجربه اومد سینمو دهنش داد گرفت
الآنم به راحتی نمیگیره ولی با یکم تلاش میگیره اول یه زره از سر سینتو دهنش بده بعد خودش کم کم میگیره
عزیزم منم همینجوری بود بردمش دکتر گفت هم رفلاکس داره هم کولیک بهش قطره داد
پسرمن شیرخشک میخورد ولی رفلاکس فرقی نداره چ شیری میخوره
ی سرچی هم بزنی علایم رفلاکس و کولیک همینه
رابط سینه بخر میگیره
منم بچم همینه شیر خشک دادم گفتم زردی نگیره
بچه اوله؟ شیشه زیاد دادین؟
شیشه میگیره؟
خب چرا شیر خشک نمیدی به بچه شاید شیرت الکی آب باشه بچه سیر نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.