خانما خواب دیدم بچم دختره بغلش کردم چیز خوبی یا بد؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

چون مدام تو فکر بچه ایی طبیعیه که خواب می‌بینی عزیزم

من خوابام برعکس قبل از بارداری خواب دیدم دختر دارم پسر شد😁

من دیشب خواب دیدم یه پسربچه که مال خودم نبود رو بغل کرده بودم بعد خوابوندمش، معمولا تو دوران بارداری چون زیاد فکرمیکنی خواب میبینی، انشاالله خواب شما هم خیره

منم قبل اینکه بفهمم باردارم دیدیم صابخونمون یه گل پسر کوچولو میده بغلم لباساش آبی آسمونی هی نگام می‌کنه می‌خنده 😍🥹

احتمالا پسر بارداری عزیزم

منم چندیین ماه قبل ک باردارنبودم چندبار خواب دیدم دختردارم🌚

عزیزم خیر وبرکته که با بچه ات میاد انشالله

ن چرا بد باشه بچتم دختره

برعکسه
پسره

تازه خواب دیدنات شروع میشه من انقد خواب میبینمممم همش بخاطر بارداریه..بهش فک نکن قلبم

خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نهم بارداری