منم همین بودم عزیزم خودتو ناراحت نکن آغوزو من تا چهل روز دوزختم دادم بهش همون براش کافیه
دختر منم اذیت میکنه اولش که اصلاً نمیگرفت با شیشه بهش میدادم الانم میگیره ولی بازم کم چون نوک سینه نداشتم اول اصلاً نمیتونست الانم ولی هم شیر خودمو میدم هم شیشه هرجا میرم میگن چقدر شیر خشک مضره و شیر خودتو بده و ولی خب چیکار کنم وقتی نمیگیره
دختر منم سینه نمیگیره میدوشم میریزم تو شیشه
من که میخوره وزنم میگیره ولی مادر شوهرم همش میگه چون باسنش سوخته خوب نمیشه شیرت بدرد نخوره مجبورم میکنه شیرخشک بدم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.