من چقد بد بختم این بچه شیرمو نمیخوره

۴ پاسخ

منم همین بودم عزیزم خودتو ناراحت نکن آغوزو من تا چهل روز دوزختم دادم بهش همون براش کافیه

دختر منم اذیت می‌کنه اولش که اصلاً نمی‌گرفت با شیشه بهش می‌دادم الانم می‌گیره ولی بازم کم چون نوک سینه نداشتم اول اصلاً نمی‌تونست الانم ولی هم شیر خودمو میدم هم شیشه هرجا میرم میگن چقدر شیر خشک مضره و شیر خودتو بده و ولی خب چیکار کنم وقتی نمی‌گیره

دختر منم سینه نمیگیره میدوشم میریزم تو شیشه

من که میخوره وزنم میگیره ولی مادر شوهرم همش میگه چون باسنش سوخته خوب نمیشه شیرت بدرد نخوره مجبورم می‌کنه شیرخشک بدم🥲

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان تربچه 🌱 مامان تربچه 🌱 ۱۰ ماهگی