پسر منم 15روزه اعتصاب کرده
من خیلی مطالعه کردم در موردش، میگن به هیچ عنوان نباید به بچه فشار بیارین و به زور شیر بدین، چون بعدش هر موقع سینه رو میبینه یاد اون فشار میفته
من خودم میدونم سیر خوردم شیرم بدمزه شده بود به زور خواستم بهش شیر بدم، بعد از اون چندبار دیگه هم زور کردم که بدتر شد
ولی الان که دارم باهاش مدارا میکنم فقط تو خواب بهش شیر میدم، وقتایی هم که خواب نیست با شیشه ولی سرشیشه 1 میدم که به سختی بخوره عادت نکنه، خیلی بهتر شده گاهی از سینم داره میخوره
من از چت جی پی تی یه برنامه کامل گرفتم که نهایتا تا 10روز برگرده به سینم که داره خیلی پیشرفت میکنه، درحالیکه دکترش میگفت دیگه برنمیگرده تلاش نکن
من ازوقتی گوش دخترموسوراخ کردم اینجوری شد
دختر من سه ماه داره اینجوریه
بچه من از ۴ ماهگی اعتصابه اصلا چاق نمیشه چون شیر نمیخوره و بازیگوش شده ، تو جمعیت و جای پر سرو صدا اصلا شیر نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.