کی این اعتصاب شیر تموم میشه خسته شدممم🥲🥲🥲

۶ پاسخ

یه ماه جانان اینطوری بود

دختر من از بعد واکسن دوماهگی بزور شیر میخوره تو این یک ماه فقط ۴۵۰گرم وزن گرفته🥲😭 رفلاکس و آلرژی هم داره خیلی ناراحتم

اره پسر منم نمیخوره نزدیک س چهار ساعت هرچی سینه رو میدم دهنش نمیگیره

چرا اعتصاب کرده؟

اعتصاب چی

چرا اعتصاب کرده 😐

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤍ARKAN مامان 👼🏻🤍ARKAN ۱۰ ماهگی
مامان آقا رهام🧸💙 مامان آقا رهام🧸💙 ۴ ماهگی