۱۸ پاسخ

وای خیلییییی

اره

بله خیلی خیلی خیلی زیاد زیاد

من تازگیا شروع شده شدید

خیلی تو بارداری اصلا نمی‌ریخت بعد تموم شدن آکتی ناتال ریزش گرفتم

وای خیلی اینقدرم ناراحتم خیلی غصه خوردم

اره خیلی راه حلی دارین یگین

کچل شدم دیشب نصف موهام با شونه ریخت نشستم گریع کردم

میگن وقتی بچه مادرو می‌شناسه موهای مادر می‌ریزه

کچل شدم😭

کچل شدم رفتت 😭😭

بلهههه متاسفانه

کچلیم

خیییییلیی

ارههه خیلی کچل شدمممم😭

زیااااددد😐افتضاااح
صبح بیدارمیشم روی بالشتم پره

اره خیلی فرشمون پر موعه
پرزگیر هم میکشم فایده نداره

اره تازه الان بهتر شده ،خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤍ARKAN مامان 👼🏻🤍ARKAN ۱۰ ماهگی