اعتصاب شیر بچتون کی درست شد؟ خسته

۶ پاسخ

یذره خوب شده بود واکسن شش ماهگی زدیم باز روز از نو روزی از نو

من چند ماهه درگیرشم اصلا خوب نشده هیچ بدترم شده

الان بعد دو هفته خیلی بهتر شده

دوماهه درگیرشم

وای خدایا اعتصاب شیر
نخوابدن ومقاومت کردن درمقابلش
نغ زدن ودندون دراوردن
و..... 😔😕😒

تقریباً یه ماه کشید الآنم زیادی خوب شیر نمیخوره ولی از قبل بهتره که اصلا نمیخورد

سوال های مرتبط

مامان حنا 🌿💚 مامان حنا 🌿💚 ۱۴ ماهگی