یذره خوب شده بود واکسن شش ماهگی زدیم باز روز از نو روزی از نو
من چند ماهه درگیرشم اصلا خوب نشده هیچ بدترم شده
الان بعد دو هفته خیلی بهتر شده
دوماهه درگیرشم
وای خدایا اعتصاب شیر
نخوابدن ومقاومت کردن درمقابلش
نغ زدن ودندون دراوردن
و..... 😔😕😒
تقریباً یه ماه کشید الآنم زیادی خوب شیر نمیخوره ولی از قبل بهتره که اصلا نمیخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.