غذای من خلاصه شده تو سه تا چیز
مرغ و برنج
آبگوشت
ماکارونی
بعد چند روز تخم مرغ بقیه چیزایی هم ک بده نخوردم خوب شده صورتش الان ادویه جاتم نمیخورم موندم چی شام و ناهار بخورم
شماهم اگر شیر خشک میدی تست کن
اخ گفتی
ولی یه چی بگم
من از زمانی که به دخترم شیر خشک کمکی دادم رفلاکسای بچه شروع شد هر چی شیر خشکو زیاد کردم رفلاکسا بیشتر شد دکترم به من گفت حساسیت پروتیین گاویه و همه چیزایی که توش لبنیات داشت برام ممنوع شد
الان یهویی دخترم دیگه شیشه نگرفت حالا رفلاکساش کلا رفت فهمیدم به شیر خشکا معدش واکنش نشون میده کم کم تست کردم خودم لبنیات خوردن و دیدم بالا نمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.