من خودم ۷ ماهم😌😂
اره عزیزم میمونه بچه ی یکی ازفامیلامون۷ماهه دنیااومده الان ۸سالشه
پدرشوهرم ۷ماهه دنیااومده بابابزرگم ۷ماهه دنیااومده تازه اونموقع دستگاه وبیمارستانم نبوده
ولی اگه ۷ماهه زایمان کنی بایدبری بیمارستانی ک ان ای سیوخوبی داره من احتمال زایمان داشتم اعزامم کردن مرکزاستان ک ان ای سیوزیر۳۲هفته داشت
بستگی داره
از ۲۸هفته شنیدم میمونه
باید امید تو به خدا کنی یه نذری بکن انشاالله به موقع بدنیا بیاد
بالای ۲۸هفته اگه خدابخواد میمونه و امکاناتش در شهرهای بزرگ هست اما زیر ۲۸ جان مادر در اولویت هست و جنین معلوم نیست بمونه یا نه
آره پسرعمم موند الحمدالله
اره زنده میمونه
اره آخر ۷ صددرصد میمونه
اره فکنم چیزی که شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.