سلام شما لباس عید برای خودتون یا بچهاتون خریدین

۱۶ پاسخ

نه هنوز
پول نیست😔😔

هنوز چیزی نخریدم کم کم باید به فکر باشم

منم اسم پسرم شاهانه.خوشحال میشم باهم دوست بشیم.هیچی نخریدم هنوزبراش

انشاالله دمه عید همه زندگیشونو و خانوادشون نو و تازه بمونه🤲

خریدهای پسرم و انجام دادم ولی برای خودم هنوز چیزی نخریدم

کو پول

خودمون نه ولی یه بلوز شلوار معمولی برا پسرم خریدم

برای خودم وست و شلوار و شومیز
شومیز جلو مهمون
کفش و کیف
شال هنوز نگرفتم
برای رزا یه کت جین کوتاه با جوراب شلواری و کفش عروسکی و سه دست تو خونه
یه دست دیگه بیرونی براش بگیرم بسه
همسرمم دو تا شلوار کتان گرفتیم براش
با دو تا تی شرت و پیرهن اونم کفشش مونده
خلاصه هر سه تامون فعلا ناقصیم تا یه روز بریم قالشو بکنیم

من امسال خریدام خیلی بی درد سر و یهویی شد جوریکه اصلا قصد خرید نداشتم ولی یهو جور میشد واسم آره گرفتم مانت شلوار شال کیف
کفش ندیدم چیزی
واسه دخترمم خرید کردم

برا بچه هام یه بادی و جوراب شون مونده.برا خودمم شال و کیفم مونده.حالا شاید کیف نخرم

خودم هیچی برای هامین ۳تیکه خریدم

تصویر

منم هنوز ن نمیدونم برای شاهان چی بخرم برای خودم شلوار

برای خودم که دوختم ولی پول برا کفش وشال وکیف نیس هنوز🤣🤣
برای پسرمم یه دورش ویه بادی استین دار لی از قبل خریدم

نه نمیخرم

یخورده خریدم ولی کامل نه هنوز

نه عزیزم داریم

سوال های مرتبط