نه هنوز
پول نیست😔😔
هنوز چیزی نخریدم کم کم باید به فکر باشم
منم اسم پسرم شاهانه.خوشحال میشم باهم دوست بشیم.هیچی نخریدم هنوزبراش
انشاالله دمه عید همه زندگیشونو و خانوادشون نو و تازه بمونه🤲
خریدهای پسرم و انجام دادم ولی برای خودم هنوز چیزی نخریدم
کو پول
خودمون نه ولی یه بلوز شلوار معمولی برا پسرم خریدم
برای خودم وست و شلوار و شومیز
شومیز جلو مهمون
کفش و کیف
شال هنوز نگرفتم
برای رزا یه کت جین کوتاه با جوراب شلواری و کفش عروسکی و سه دست تو خونه
یه دست دیگه بیرونی براش بگیرم بسه
همسرمم دو تا شلوار کتان گرفتیم براش
با دو تا تی شرت و پیرهن اونم کفشش مونده
خلاصه هر سه تامون فعلا ناقصیم تا یه روز بریم قالشو بکنیم
من امسال خریدام خیلی بی درد سر و یهویی شد جوریکه اصلا قصد خرید نداشتم ولی یهو جور میشد واسم آره گرفتم مانت شلوار شال کیف
کفش ندیدم چیزی
واسه دخترمم خرید کردم
برا بچه هام یه بادی و جوراب شون مونده.برا خودمم شال و کیفم مونده.حالا شاید کیف نخرم
خودم هیچی برای هامین ۳تیکه خریدم
منم هنوز ن نمیدونم برای شاهان چی بخرم برای خودم شلوار
برای خودم که دوختم ولی پول برا کفش وشال وکیف نیس هنوز🤣🤣
برای پسرمم یه دورش ویه بادی استین دار لی از قبل خریدم
نه نمیخرم
یخورده خریدم ولی کامل نه هنوز
نه عزیزم داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.