تب و اسهال
بچه ها تب میکنن چون نمتونن بگن وگرنه من خودم ماهی دوماعی یکبار میفهمم بنده گلوم باید برم اونجاحتما تاخوب شم خیلی بدههههه
تب به منممیگن بچه هام دارن ولی کسی پیدا نمیکنمببرم
تو همشون تب هست این سری پسرم خیلی سرفه میکرد
قاروق چیه
هی سرشو میکشه رو تشک بی قراری میکنه
تب داره ولی اسهال ن بعدنمیتونه بخوابه
برا منم سئواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.