علائم قاروق شدن چیه همون تول شدن

۸ پاسخ

تب و اسهال

بچه ها تب میکنن چون نمتونن بگن وگرنه من خودم ماهی دوماعی یکبار میفهمم بنده گلوم باید برم اونجاحتما تاخوب شم خیلی بدههههه

تب به منم‌میگن بچه هام دارن ولی کسی پیدا نمیکنم‌ببرم‌

تو همشون تب هست این سری پسرم خیلی سرفه میکرد

قاروق چیه

هی سرشو میکشه رو تشک بی قراری میکنه

تب داره ولی اسهال ن بعدنمیتونه بخوابه

برا منم سئواله

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱۵ ماهگی
مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی