۳ پاسخ

حتما ببر دکتر چسبندگیشو باز کنه بعد پماد بزن تا باز نشه پماد زدن هیچ فایده ای نداره واسه لیام هم شده بود هرچی بمونه بچه بیشتر اذیت میشه

باید ببری متخصص چسبندگی و باز کنه بعد مرتب هربار بعد از تعویض با وازلین به مقدار زیاااد چرب کنی

سلام،منم پسرم یه هفته ای میشه داره،بردم دکتر بتامتازون داد گفت سه روز بزن پوستشم عقب نکش،بعد سه روز کالاندولا بزن

سوال های مرتبط

مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی