منم دوستدارم بگیرم ولی صبح تا شب سرپام میترسم نتونم
منم همینطور
شیر میدم و روزه ام رو گرفتم
یکم سخته و ضعف دارم
ولی دیگ دوست ندارم نگیرم
میخوام حتما بگیرم🥹💚🌱
من که روزه نمیگیرم بازم ضعف میکنم غذام دیر حاضر شه انشالله سال بعد میگیرم
ماشالا بچت بزرگه
وعده اصلیشون الان غذاست
نهایت دو سه وعده شیر بخوره
اونقدری اذیت کننده نیس
من شنیدم شیر تلخ میشه دیگ نمیدونم تا چ حد راست و دروغه... بعدم وقتی یکی ازت تغدیه میکنه ب خودت آسیب میزنی ک بعدها پا ب سن گذاشتی میفهمی بنظرم بذار سال بعد بگیر انشالله
من امروز سحری هم خواب موندم،گرفتم
خداروشکر بد نبود(فقط دارم از حال میرم😂😂)
منم شیر میدم روزه هم میگیرم
من میگیرم
من پارسال دوقلوها رو فقط شیر خودم میدادم و روزه گرفتم اگه انسان اراده داشته باشه میتونه عزیزم البته بستگی به بدن هم داره
اگه رو مقدار شیرت تاثیر نداره و ضعف نمیکنی مشکلی نداره ....بطوری ک به خودت و بچت ضرر نرسه
من شیر میدم روز ه ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.