شونه نمیخاد
بااجازه ی دوست عزیز🙏🌷
ادیت عکس کوچولوهاتون📸😌
در🦋آتلیه رستا🦋
با انواع تم
نوزادی👼🏻
ماهگردتولد🌙
سالگردتولد🎂
غذای کمکی🍎🥕
آشپزباشی🧑🏻🍳
حمام کودک🛁
دندونی🦷
پری دریایی🪼
اولین قدم🚶🏻
ماشین موتوری🚘🛵
بهاری🌱
تابستانه 🌞
پاییزه🍂
زمستانه❄️
و مناسب های دیگر
و همینطور
عیدانهههه🐠🪴🪺🪻
(((((((فقط وفقط با ۵۰تومن 😲))))))
در 🦋آتلیه رستا🦋
❗️به هوش مصنوعی نده درست کنه که تغییر میده عکساتو❌🤷♀
بده به آتلیه رستا با آپ های مختلف و تخصصی درستش کنیم اونم طبیعی✅
سفارش به آیدی زیر :
روبیکا⬅️@aazzhhz
ایتا⬅️@aazzhhz
واردکانال شو و تم مورد علاقتو انتخاب کن🧚♀
لینک کانال روبیکا👇🏻
https://rubika ir/aatelierastaa
لینک کانال ایتا👇🏻
https://eitaa com/aatelierastaa
پتو یدونه کافیه و بنظرت لباسا بزرگ نیس
حوله هم مگه نیازه؟
شونه لازم نیست فلاسک اینام بزارشیر دوش پستونک پارچه اضافه کهنه. پوشاک برای خودت
مبارکه، این دستمال مرطوبا فک کنم بود داره. حالا از این به بعد مولفیکس بگیر که برای نوزادان و پوست حساس. صد درصد برپایه آب بدون الکل و بو. شونه به کار نمیاد . همه چی بردی دیگه. پماد سوختگی لوسیونم فک کنم برداشتی . شارجژ ببر. انجیر خیس کن برا خودت ببر. شیردوش اگر نداری میشه از داروخانه بیمارستان بخری . شاید شیرت زیاد بود
عزیزم مبارک باشه 🥹🥹😍🧿
سر همی تا وقتی نافش نیوفتاده نپوشون اذیت میشه
نه همیناس خوبه چیز زیادی نبر
به جز مای بی بی و دو دست لباس و کلاه و یه قنداق.پد برا خودت دیگه هیچی نیاز نیس
فلاکس کوچیک پستونک قطره چکون
فقط برس مویی رو بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.