کجای مرغ رو هورمون میزنن نباید بدیم بچه بخوره

۷ پاسخ

عامو این همهههه داریم مرغ میخوریم چمون شده

هورمون نمیزنن که بهترین جای مرغ رانشه اهنش زیاده

یه بار صاحب یه مرغداری میگفت هرمون خارجیه انقد گرونه ما بخوایم بخریم بزنیم به مرغا خیلی گرون در میاد الکی میگن

دختره من عاشقه باله پوستش رو نمی‌دم گوشتش رو میدم فکر میکردم ضرر داره عذاب وجدان داشتم کم میدادم اینا رو خوندم خیالم راحت شد

هورمون نمیزنن به مرغ که عزیزم،فقط انتی بیوتیک میزنن،توی همون دونه هایی ک میخوره خودش یچیزی داره ک واسه رشد مرغه،وگرنه خیلی وقته چیزی به عنوان هورمون ب مرغ تزریق نمیشه

هورمون که خیلی گرونه
اگر بزنن باید نرغ بفروشن کیلو دو میلیون
انتی بیوتیک میزنن اونم مقدارش اصولیه ضرر نداره
بال مرغم به خاطر پوستش که چربی داره میگن خوب نبست اونم نه بچه ها

میگن بال و ندیم بهتره حالا نمیدونم علمیه یا نه

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری