سلام عزیزم خوبی چخبر رفتی کنترل آب !؟ بهتر سده؟
اگه دیابت نداری
شیرینی و میوه و اینا بخور
مصرف قند اب رو زیاد میکنه
به دکترت هم بگی برات سرم تجویز میکنه
هندونه هم الان نیست ولی خیلی خوبه میگن
خیار خیلی بخور
مایعات آب تا شب 8لیوان و بخور عزیزم هیچی مثل آب نیست آبمیوه طبیعی مثل پرتقال که الان زیاد شده حداقل تو روز یه لیوان خوب بخور .ولی آبمیوه غیر طبیعی خدایی نکرده قندتو بالا میبره .
اب دورش عددش چنده
مرتب مایعات بخور و آب سیب طبیعی بخور عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.