عزیزم رفتم تایپیک های قبلت و عکس های پسرت و دیدم اصلا اصلا شبیه هیچ کدوم و هیچ نوع بچه اوتیسمی نیس نمیخوام بهت امیدواری بدم ولی انگ نبند به پسرت فقط از قیافش خجالتی و مظلومیتی میباره که اونم طبیعه حرف نمیزنه درست من از قیافه بچه از کوچیکی قشنگ اوتیسم و تشخیص میدم تا الان ۴ یا ۵ نفر و که گفتم دقیق بوده
ولی پسرت اصلا حتی یه درصد هم شبیه نیس
به یه دکتر اکتفا نکن یه دکتر بهتر نشون بده
و اینکه خیلی بچه ها دیر صحبت میکنن من پیر همسایه مون تا ۴ سالگی حرف نمیزد فک میکردیم لاله الان یه زبونی داره ماشالله بیا و ببین
به مامانش میگم بهش تخم کفتر دادی🤣🤣🤣
نه بابا اوتیسم چیه عیب میزاری رو بچه یکی از خانومای گروهمون چند سال پیش دکترا گفتن اوتیسم داره بردنش کلاسای مختلف بد کاشف به عمل اومد دکتره چرت گفته الان آنچنان قشنگ بلبلی میکنه برات که بیا و ببین فقط تلویزیون و گوشی کلا تعطیل فقط باهاش حرف بزنید ازش حرف بکشید .والا پسر برادر شوهر من اوتیسم داره مگه آروم میشینه یکسره جیغ میزنه و بهانه میگیره بچه
عزیزم پسرت کلمه میگه منم خیلی نگران ماهلینم
ننههههه آریانارو میبینم همش دلم می خواد دخترم زودتر بززگ بشه 🤣😍❤️
سحر جان مگه پسرتون چش بوده که دکتر اینو گفته
در چه حد حرف میزنم آخه دیدم بچتون که چیزیش نبود
ماشاالله دخترتم خیلی ناز خیرشونا ببینی الهی
سحر جون بخداوندی خدا اراد خیلی پسر گلیه هیچیش نیست ببرش دکتری جایی ولی هربار عکس میزاری میگم بخدا هیچیش نیست این پسر گل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.