۵ پاسخ

عزیزم من پارسال عمل شدم هزینه خود بیمارستان سی و خوردی شد،دکترمم ۴۵

من نشنیدم اینو

فقط هزینه بیمارستان ؟جدا از هزینه دکتر؟

والا من خلیج سزارین شدم خیلی راضی بودم
درسته فضاش خوب نیست اما پرسنل عالی بود

خب خلیج هم که خوبه برای سزارین

سوال های مرتبط