آخ عزیزم بیشتر مراقب باش دیگ خدای نکرده خوبه ب چشمش نخورده خیلی سخته بچه تو این سنی ها
نه عزیزم چیزی نیس. دردش اومده دیگه طفلی...
خیلی سخته واقعا. خدا بهت توان بده انشالله
ن نگران نباش و خیلی مراقب باش
آخی😢😢😢😢طفلک برآمده نشد؟؟؟اونحا ک زده
عزیزم پیش میاد منم یک بار دخترم نوزاد بود گوشی از دستم افتاد خورد ب سرش زیاد گریه نکرد ولی خیلی درد داشته خداروشکر عزیزم
نه عزیزم هیچی نشده فقط دردش اومده سخته واقعا کنترل کردن دو تا بچه به خودت بد و بیراه نگو سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.