۶ پاسخ

آخ عزیزم بیشتر مراقب باش دیگ خدای نکرده خوبه ب چشمش نخورده خیلی سخته بچه تو این سنی ها

نه عزیزم چیزی نیس. دردش اومده دیگه طفلی...
خیلی سخته واقعا. خدا بهت توان بده انشالله

ن نگران نباش و خیلی مراقب باش

آخی😢😢😢😢طفلک برآمده نشد؟؟؟اونحا ک زده

عزیزم پیش میاد منم یک بار دخترم نوزاد بود گوشی از دستم افتاد خورد ب سرش زیاد گریه نکرد ولی خیلی درد داشته خداروشکر عزیزم

نه عزیزم هیچی نشده فقط دردش اومده سخته واقعا کنترل کردن دو تا بچه به خودت بد و بیراه نگو سخته

سوال های مرتبط