گلوم درد مکنه سفکسیم بخورم حوصله ندارم برم دکتر باز

۴ پاسخ

من تا چند بار سرما خوردم تو بارداری دلم نیومده هیچ قرصی بخورم اگه تب نداری تحمل کن عزیزم و استراحت کن قرص نخور

نه نخوریاااا، باید حتما دکتر زنان بنویسه

ن فقط اب جوش یکم ولرم کن کم کم بخور اصن نذار گلوت خشک شه اب سرد نخور
خودش خوب میشه
نصف شبم اگ اب میخوری اب گرم بخور

نه سفکسیم سرخود نخور

سوال های مرتبط