۴ پاسخ

احتمالا برا اسید معده باشه
دکتر میگفت شبا اسید معده میاد بالا
واسه همین گلو درد تو خانمای باردار شایع هست
چند روز فاموتیدین بخور ببین بهتر نمیشی

منم چندوقت پیش اینطوری شدم دکتر گفت از معده است اسیدش گلو رو زخم میکنه باعث درد و التهاب میشه

آفت نزدی؟

اب نمک قرقره کن امیدوارم بهتر شی

سوال های مرتبط