دخترم سینه خیز یاد گرفته ولی زیاد نمیره چرا ؟

۳ پاسخ

وای دختر منم تازه یاد گرفته

کی غلت زد که الان تازه سینه خیز میره؟
آخه دختر منم آخرای 3 ماهگی غلت زد ولی هنوز سینه خیز نمیره دور خودش میچرخه یا اینقدر غلت میزنه از اینسرخونه میره اونسر ولی سینه خیز نمیره

خب کم کم میره دخترمن ازاوایل ۶ ماهگی سینه خیز میره الان دوسه ماهه هنوز کم کم می خواد زانوهاشو جمع کنه چهاردست و پابره
طول میکشه کم کم یادمیگیرن

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی