۴ پاسخ

انشالله ک اصلا باردار نمیشی

ن مشکلی نیست منم خوردم بلید فردا برم سونو و امپول

به نظرم برو پیش دکترت گلم اون بهت بگه بهتره

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈@H178266

سوال های مرتبط