۱۳ پاسخ

پس من نی نی هستم اگ شما بچه این😂😂😂😂

من هنوز که هنوزه گاهی اوقات باورم نمیشه بچه دارم انقدریزه میزم

خخخحخخخخ اره

عزیزم درخواستمو قبول میکنی گمت نکنم ❤️

ای جان🌺😂😂

عزیزم 😍😍😍

بهت اصلا نمیخوره گلم بچه داشته باشی

واقعا خیلی خوبه که تفاوت سنی بین مادر و کودک کم باشه

اره البته من تپلم شما خیلی ضریفی

کنجکاوم ببینم موی بلوند بهت میاد یان
تاحالا بلوند کردی؟

چ جذاب🧿😍✨

چند سالته

درخاست قبول کن گلی🌸🙂

سوال های مرتبط

مامان آدرین 🧒🏻 مامان آدرین 🧒🏻 ۲ سالگی